till vildingarnas land



Igår kväll körde vi tisdags myyys och gick och såg Till vildingarnas land. Kan inte bestämma mig om jag tyckte om den eller inte, en sak är iallafall säker, att den är botten sorglig. Men väldigt fin. Idag på morgonen har jag bokfört alldeles själv vilket känns lite häfftigt och nu ska jag börja göra orginal av alla mina mönsterskisser som ligger på hög. På torsdag åker jag hem till fina Skåne och träffar min systerdotter vilde Thilde. Ja, jag ska träffa andra också. Fast mest henne.

Kommentarer
Postat av: sara

Hej gummsan!



Låter som företaget börjar komma igång :) E lite sugen på dina tyger här hemma nånstans, kanske på våra nya matsalstolar... Men det får bli när man har råd med det ;). Hur länge stannar du här nere? Förstår om det e mycket inbokat men hade vart så kul att ses en snabbis. Kram på dig!

2010-02-03 @ 17:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0