på tur



Jag har varit på tur med mina nya vänner på Morgonpasset. Medan de har disskuterat allt från älvor på Irland till knipövningar har jag utforskat nya stigar i Växjös skogar. Känns ganska bittert att ha traskat runt Växjösjön i tre år när man kunde fått så mycket mer. Hittade till och med en blind kanin vid kolonilotterna. Skit söt. Han kunde tyvärr inte säga det samma och när jag skulle gå närmare så att vi kunde bli vänner vände han på klacken i motsatt rikting. Döpte honom till Tobbe. Tobbe eller Tobias är ett kärt djurnamn i vår familj. Min systers första kanin hette Tobbe. Sedan hade min lillebror en uppblåsbar krokodil som kallades Tobias.
Nu har även jag en Tobbe, ute vid kolonilotterna.

Kommentarer
Postat av: PÅ VÄG

Snyggg väska. ser ut söm en mamma väska! Vi är snart okså på väg efter tvätt åter tvätt samt strykning åter strykning som är skrynklig när vi kommer fram. Mången puss o kramms



Mamma o pappa

2009-09-19 @ 22:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0