Kosta glashotell



Visst är det givet att så fort man blir lite "ledig" känner man sig sjuk. Har jobbat en hel del på Intersport de senaste dagarna men idag har jag sovmorgon och ska sedan åka till kontoret. I tisdags var jag för första gången på Kosta glashotell. Helt okej men måste erkänna att jag var lite besviken på själva arkitekturen. Känns som man lagt allt krut på att ha en massa lösa glasprodukter och inte exprimenterat så mycket med väggar och tak och golv. Men men, godkänt betyg. Anlednigen att jag var där är att jag var inbjuden av kvinnliga företagare kronoberg på mingel mm. Väldigt lyckat och jag träffade bland annat en tjej som vill starta ett företag och designa/sy barnkläder. Kanske blir där ett samarbete...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0